Intermezzo

9 februari 2018 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Gisteren en vandaag stonden in het teken van reizen en lekkere dingen. Eerst nam ik gisteren de bus naar Wellington, waar ik onderweg een ijsje had. Dit terwijl ik van Johan hoorde dat jullie buiten ijsjes kunnen maken :)
Wellington is een leuke en gezellige stad, ik heb een cidertje gedronken, Indiaas gegeten en lekker langs het water gestruind. In het hostel had ik helaas weer het bovenste bed, heel irritant.

De volgende dag met stralend weer de veerboot genomen, zowat de hele tocht (3 uur) lekker op het dek gezeten. We voeren twee keer door een school dolfijnen, die heel leuk met ons mee gingen zwemmen. Een moeder met een baby dolfijntje gaf heel veel aahs en oohs. Natuurlijk is het niet gelukt om er een foto van te maken dus jullie moeten me maar geloven.

Nog een stukje met de bus bracht me in Nelson. De bus kwam door Pelorus Bridge, wat een favoriete plek van Johan en mij was toen we hier 4 jaar geleden waren.
In Nelson de kaart en 'hut tickets' gehaald, die ik voor de volgende route nodig heb.
Het hostel is heel gezellig en geloof het of niet, ze hebben 'free chocolate cake' !
Gelukkig kom ik hier nog een keer terug!

Maar eerst morgen de Wangapeka Track, ben benieuwd.

1. Michiel:
    9 februari 2018
    Ziet er allemaal top uit Annet!
  2. Els:
    9 februari 2018
    Ik snap nu al die lekkere dingen......voorbereiding op drie dagen aardappelpuree!