Thuis

22 maart 2020 - Zeist, Nederland

Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties. Het voelt goed dat er zo wordt meegeleefd!

Ik wil jullie graag even laten weten dat ik vanmorgen thuis ben aangekomen. De KLM vlucht naar Amsterdam zat stampvol Nederlanders die naar huis wilden. De piloot meldde dat het een bijzondere vlucht was, één van de laatste reguliere vluchten. Na het weekend houdt het op.

20200322_143532

Johan haalde me op op Schiphol, en had ook brownies gebakken. Gijsje het konijn heb ik een grote knuffel gegeven. Sjimmy de kat moest er eerst even over nadenken maar gaf daarna toch ook kopjes. Dat is allemaal wel goed thuiskomen.

20200322_141304

Wellicht heb ik volgend jaar een nieuwe kans op de Pacific Crest Trail?!

1. Eva:
    Welkom terug!!
  2. Nienke:
    22 maart 2020
    Welkom terug! Een verstandige beslissing dat je terug gekomen bent, maar wel heel erg balen ook :-( Hoop ook dat je volgend jaar weer een nieuwe kans krijgt!!
  3. Yvonne:
    22 maart 2020
    Fijn dat je weer veilig thuis bent!
  4. Willemijn:
    22 maart 2020
    Welkom thuis! Fijn dat je er weer bent
  5. Patricia de Jongh:
    22 maart 2020
    Fijn om te horen dat je weer veilig thuis bent!!! En die reis, die komt, ooit ga je hem doen : )
  6. Inger:
    22 maart 2020
    Veilig thuis bij wie je lief hebt! Dat is het belangrijkste. X
  7. Evelien:
    22 maart 2020
    Fijn dat je weer veilig thuis bent! En die route loopt niet ineens weg, dus over een tijd kun je hopelijk wel (veeeel) meer dan 2 wandeldagen genieten van je avontuur!
  8. Dimitri:
    22 maart 2020
    Jammer dat het zo eindigde, maar zeker de goede keuze gemaakt. Welkom terug in NL!
  9. Guido:
    23 maart 2020
    Wat fijn dat je weer veilig thuis bent. Erg balen dat het zo geëindigd is en je de Pacific Crest Trail niet hebt kunnen doen, hopelijk krijg je volgend jaar herkansing!
  10. Victor:
    23 maart 2020
    Ergens in de VS liggen twee pakketten met levensmiddelen op een postkantoor te wachten totdat jij ze volgend jaar op komt halen, nietwaar? :-)