Aangekomen in Auckland

2 februari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Wat leuk om al jullie reacties te zien. Spoort wel aan om nog wat tekst+foto's online te zetten.

De reis ondernam ik in een Airbus 380 in drie delen: 7 uur van Amsterdam naar Dubai, 14 uur van Dubai naar Brisbane en vervolgens in 3 uur naar Auckland. Dat is best lang en saai. Gelukkig kwam ik tijdens de eerste tussenstop met een meisje aan de praat die ik daarna bij elke stop weer tegen kwam. Tot en met de ellenlange wachtrij bij de douane aan toe. We moesten sowieso vaak door zo'n checkpoint heen, en elke keer maar weer je waterflesje snel leegdrinken.
Maar terwijl het in Australië koud en regenachtig weer was, verwelkomde Nieuw-Zeeland mij met een heerlijk aangename 21 graden. Meteen bij het vliegveld zie je dan ook de eerste palmbomen waarmee het vakantiegevoel er gelijk was.

Mijn hostel is een saai en lelijk stads-hostel. Maar ik heb wel als enige keer een kamer voor mezelf. En ik heb al iemand kunnen helpen met de blikopener van mijn zakmes. Dankzij instructie vooraf van Johan wist ik ook nog hoe dat openen dan moest.

Verder een mededeling: Ik heb een Nieuw-Zeelandse SIM gekocht met het volgende nummer: +642102773133

1. Eva:
    2 februari 2018
    Fijn dat je goed aangekomen bent! Veel plezier!
  2. Denise:
    Fijne start!
  3. Nienke:
    2 februari 2018
    Lange reis zeg! Maar fijn dat alles goed is gegaan en het lekker weer is daar! Veel plezier!
  4. Kim de Haan:
    Klinkt goed!
  5. Liesbeth Holst:
    Veel plezier
  6. Else:
    2 februari 2018
    Na een lange reis nu genieten! Die temperatuur klinkt als muziek in de oren!
  7. Nienke:
    2 februari 2018
    Het is ook maar de andere kant van de wereld waar je naar toe vliegt natuurlijk! De temperatuur klinkt precies goed om te wandelen. Geniet er van
  8. Els:
    Nu het echte werk!!!